Ha!kantoi masuk ta bg salam ea!

Saturday, May 16, 2009

Of Preparation for IIUM



surat uia bru cmpi smlm

aku settle borang pun smlm
(borang tu byk sgt tanye..werkh ko nak ke ta aku bljo sne?byk lak tnye),,

List of things to bring tht haven't buyed
  1. sabun
  2. lipbalm
  3. 2 way foundation (g UIA nk melaram ke nak blaja?astaghfirullah)
  4. colonge
  5. bunch of file
  6. tudung bawal putih dan hitam (dkt UIA ta boleh pkai "TUDUNG WITH UNUSUAL STYLE"..haha wuts tht's suppose to mean?
  7. anak tudung
  8. white socks
  9. pen, pensel 2B, liquid..and pencil case
P/S : heish..23rd may neh minggu ta'aruf..so..2 minggu they expect aku utk berubah..let me see

  • sbg manusia menutup aurat
  • sayang makbapak
  • beriman
  • TAK BERboyfriend
haha..aku da agak da ape yg diorang arrange..coz every "ALIM ORGANIZATION" akan wat program yg ta bpe nk berkesan mcm tu..

btw
..most of the time aku spend kt sane aku diWAJIBKAN memakai baju kurung, bertudung bawal style pangkah kat dada..berkasut hitam..dan berstokin

tp outing dier gila best an..leh overnight beb friday,saturday n sunday..CAYA LA!da la dkt ngn KL

1 comment:

  1. rindu la pulak kt uia pj ny. huhu. teringat zaman men panjat2 pagar.

    ReplyDelete

Followers