Ha!kantoi masuk ta bg salam ea!

Thursday, May 21, 2009

meLANCAP




Dari sini ke bintang-bintang
Perjalanannya sungguh panjang
Biar berat kaki melangkah pergi
Genggamlah tanganku ini

Pastikan terasa rindu
Ada rakan yang dahulu
Menghidupkan kau dan aku

Ku simpankan semua kenangan
Mereka yang paling ku sayang
Mampukah mungkinkah kita kembali
Bersama kegemilangan

tanak jiwang lak mak ehh..tp nk wat cane..perasaan jiwang neh ta dpt dibendung dan ditahan2 lagi..wahhh..sgt sedey meninggalkan Johor Bahru yg PALING aku sayang..sobsob..


pertama-tama sekali (a.k.a intro yg sllu digunakan Pn. Hjh. Maedah..pergh believe it or not i'm starting to miss her)esok aku berangkat ke Kuala Lumpur untuk mendaftarkan diri kat UIA PJ pada ari sabtu

yahh ape2 pun kpd member ksygn aku najwa,pieka,wanie,nadhirah,zulaika dan sebagainye seperti SELURUH PELAJAR sEKOLAH MENEGAH TEKNIK JOHOR BAHRU 2007-2008 diharap belajar rerajin kt tmpt2 yg korang akan belajar nty,,hope cita2 kita sejak tadika lg untuk mengeggam segulung ijazah (ok salma..dun cry..dun cry) terlaksana..jmpe aku jgn lupa ckp "mission accomplished!"hahaha (pebende tetibe aku neh)

papepun even aku tawu cekgu2 aku xkan bce blog aku ni aku nk ucapkan terime kasih kpd cikgu-cikgi yg pnh ajo aku dlu..sowy sbb pnh ngumpat korang abes2san dan menyumpah anda semua ketika membuat ucapan di perhimpunan

kpd budak2 poyo gedik,murahan dan tade mse dpn yg selalu aku kutuk tu mintak maap la..(ta ikhlas..wekk!!!)..korang mmg annoying..changer urself la sblom ko tmbh dose org yg tgk ko..contoh mcm aku

kpd MAT REMPIT dan sekaliannyew tlg la berhati2 dijln raya esok..ade princess yg on the way nk g sambung blaja..dier tamaw mati katak mcm tu jew

lastly, doakan kejayaan aku..aku doakan kejayaan ko..tuhan makbulkan permintaan kitew inshaallah

jazaaluhumwakhairan (mak eh ape aku hentam neh_)

ASSALAMUALAIKUM

-ASSALAM-



WAALAIKUMSALAM (??????????????????????????????)

5 comments:

  1. salam...
    hai k.pah..kekke
    erm slamat memulakn idup bru as a univercty stdent...
    ingt alam u ni xsme cm alam skolah...trlalu bnyak dugaan...
    kt cni..bnyk bdk yg asalnye bek..tp start a new life..they all changed into some1 new too...

    klu u ubah..bia la brtambah baik ye..n brtambah cemerlang...i akn doakn u as a sis...amin...

    smoga slamat semuanya...

    jgn trpengaruh dgn anasir luo...ble jauh nan parents..bnyaknye dugaan die ni...
    jgn MENCUBA something yg kte xtau pe akibatnye...

    bnd yg bruk slalu start dgn MENCUBA...hati2 ye..

    take care freshie!!!

    keep in touch ye...

    ReplyDelete
  2. tahnks kak mardiah..i really appreciat eur advice..muahx! <3

    ReplyDelete
  3. be a good student..uia pj dekat je ngan kampus u.m..

    ReplyDelete
  4. kenapa entry ni tajuk dia meLANCAP????? pelik laaa...namie penah blaja kt matriks uia... :D kolej umar..huuuhu...tp xbesh... terus mintak uitm buat diploma...now dah de diploma...sambung degree lak....kih3...blaja elok2 tawh!

    ReplyDelete
  5. tajuk x senonoh.. jgn malukan UIA ye..

    ReplyDelete

Followers